На практичних заняттях студенти вивчають фізіологію людини; функціональну систему харчування; систему травлення; процеси травлення у відділах травної системи; енергетичний обмін в організмі людини; фізіологічну роль білків, жирів, вуглеводів, мінеральних речовин, води та вітамінів; принципи раціонального та дієтичного харчування.

На лабораторних заняттях майбутні вчителі трудового навчання досліджують шлунково-кишковий тракт людини; визначають оптимальну енергетичну  цінність добового раціону (І, ІІ,ІІІ, IV, V групи інтенсивності праці); розробляють раціон харчування для дітей середнього шкільного віку, старшого шкільного віку, для молоді, для працездатного населення, для людей похилого віку; визначають дієтичне харчування при різних захворюваннях; розраховують харчовий раціон для працівників, зайнятих на шкідливих виробництвах; досліджують методику розробки лікувально-профілактичного раціону харчування; опановують методику застосування інформаційних технологій у процесі опанування учнями питань фізіології харчування, методику створення оціночних анкет щодо дотримання принципів безпечного харчування.

На лекційних заняттях з дисципліни «Технологія приготування страв» формується система знань студентів ІІІ курсу з основ організації обслуговування; товарознавства харчових продуктів; теплової обробки продуктів; значення харчових жирів, овочів, яєць, молока та молокопродуктів, риби і рибних продуктів, м'яса та м’ясних продуктів, зерна та продуктів його переробки у харчуванні людини; технології первинної обробки овочів, риби, м’яса, сільськогосподарської птиціі дичини;  технології приготування страв і гарнірів з круп та макаронних виробів, страві гарнірів з овочів, страв з риби, страв з яєць та сиру, страв з м'яса; технології приготування супів, соусів, холодних страв і закусок.

300

 

На лабораторно-практичних заняттях формується система вмінь та навичок тудентів з технології складання меню; сервірування столу до сніданку, обіду, вечері; визначення енергетичної цінності продуктів; нарізки овочів та фруктів; приготування страв з овочів; розбирання риби і приготування напівфабрикатів натуральних та з котлетної маси; приготування страв з риби; приготування страв з м’яса; приготування страв з яєць; приготування страв з сиру; приготування страв і гарнірів з круп; приготування супів; приготування виробів з заварного і бісквітного тіста; приготування гарячих і холодних закусок і страв; приготування солодких страв і напоїв.


Навчальна практика студентів ІV курсу передбачає втілення знань, умінь та навичок, одержаних під час вивчення дисциплін «Основи фізіології харчування» та «Технологія приготування страв», у самостійному приготуванні, оформленні та подачі страв під керівництвом викладача та лаборанта.

Під час виконання лабораторно-практичних робіт з дисципліни «Методика викладання професійних дисциплін» студенти оволодівають технологією приготування, оформлення та подачі страв відповідно до кваліфікаційних вимог професій кухар та кондитер.